حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

سلام حسین جان....

این روزها بازار عاشقی ات خیلی داغ است..!

به هر کس می رسم بعد از سلام؛

این جمله را می شنوم:

الحمدالله فردا عازم کوی حسین هستم..!

می بینی؛

همه از اجر نوکریشان می گویند؛

و با اشتیاق از تو سخن می گویند..

و من در عوالم مجازی و غیر مجازی دل خوش کرده ام

به گفتن جمله : التماس دعا..!

شاید از طفیل وجود عاشقانت سهمی هم برای من..!

اما دیگر طاقت ندارم،خسته شده ام..!

نمی شود که همه از دعوت نامه

که برایشان فرستاده ای سخن بگویند؛

و سهم من فقط حسرت باشد و حسرت..!

آخر هر روز سهم من؛

فقط

التماس دعا گفتن هایی است که؛

بدرقه راه عشاقت کرده ام...!!!

دارم از دست می روم حسین جان...

مرا دریاب...

اللهم الرزقنا کربلا....

خـــوره ای آمـــده بر جانـــــم و هـــر دم گویــــد

 

تو اگر پســـت نبـــودی حــــرمـت مـــی بردنـــد…