حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

امروزه خارپشت ها هم از ژل استفاده می کنند .


هر خرابی را میشود درست کرد


جز ذات خراب .....!

مهدی جان؛
آلودگی هوا که سهل است!
 آلودگی دلهایمان نیز از حد هشدار گذشته و نفس‌هایمان به شماره افتاده؛
سال‌هاست زندگی‌مان تعطیل رسمی‌ست.

هوای باریدن نداری مولا؟


جهان سوم جایی است که هر کس بخواهد مملکتش را آباد کند،خانه اش خراب می شود و هر کس که بخواهد خانه اش آباد باشد باید در تخریب مملکتش بکوشد.


تو کی هستی که بخواهی زندگی مرا قضاوت کنی ؟؟؟
من بی عیب نیستم و نمیخواهم باشم......
فقط قبل از اینکه شروع کنی با انگشت مرا نشان بدهی.....
مطمئن شو دستهای خودت پاک است

نگذار زخمهایت تورابه کسی که نیستی تبدیل کند


هر که را
به خدا سپرده‌ام
پس نیاورده است...‏


دست از پا خطا کنی تعویض میشی.... یکی در

این حوالی شبیه تو هست...

این است آیین عشق های امروزی....


من کوه شده ام و دیگر به هیچکس نمی رسم ، اما تو آدم باش 


  آرامتر سکوت کن

                            صدای بی تفاوتی هایت

                                                آزارم میدهد...!


پــدر تـجـربـه بـســوزه کـه آدمُ  گـرگ می کــنـه !


ببینید حرف زدن چه چیز وحشتناکی است که بزرگترین احترام به هرکس این است که برایش یک دقیقه سکوت می‌کنند


معلم به دانش آموز گفت مثل بچه آدم رفتار کن!

و دانش آموز ماند

که بین هابیل و قابیل کدام را انتخاب کند ...


اگه دل کسی رو شکستی یه میخ بکوب به دیوار

اگه از دلش درآوردی میخ رو از دیوار بیرون بیار...

اما اینو بدون جای اون میخه همیشه روی دیوار میمونه!!!...



در عجبم

از سیب خوردنِ مان

که

از آن فقط ” چوبش ” باقی می ماند.

مگر این همه چــــــوب که خوردیم

از یک سیــــب…..شروع نشد !؟


هر که سرگیجه دارد فکر می­کند دنیا دور خودش می­چرخد.


دیشب لحظه ای حس کردم خدا دلم را شکست

لحظه ای صدای خورد شدنش را شنیدم

ولی امروز فهمیدم ک صدای دستی بود ک خدایم

روی سرم کشید تا بدانم ک در هر حالی نگاهم میکند