حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن


کسانی که پشت سرتان حرف می زنند ، دقیقا به همانجا تعلق دارند، پشت سرتان!


و بدانید که آسانسور بهشت با قرآن کار می‌کند؛

مگراینکه برفی بیاید وتا بتوانیم آدم بسازیم


خداوندا ، جای سوره ای به نام "عشق" در قرآن تو خالیست ، که اینگونه آغاز شود : و قسم به روزی که دلت را میشکنند و جز خدایت مرهمی نخواهی یافت .


تنهایی تقدیرمن نیست!!!ترجیح من است


عادت ندارم درد دلم را ،

به همه کس بگویم .

پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم٬

تا همه فکر کنند نه دردی دارم و نه قلبی.

(خدایا خودت دردم را چاره ای کن)


تک پرم نماندی خیالی نیست امامیدانم؟؟؟؟؟

دیگری پرپرت میکند؟؟؟

صداقت در مقابل سیاست دیگران سادگی ست ؛


سیاست در مقابل صداقت دیگران خیانت ...


بارها از خودم پرسیدم ...قورت دادن این همه بغض روزه را باطل نمی کند؟


خیانت همیشه در اوج اعتماد اتفاق می افتد .


جای قول و قرارهایمان امن است ، زیر پاهای تو !


تنها کسی که می تواند تو را به خاک سیاه بنشاند، یک دوست کاملاً مورد اعتماد است ...

روی دلت چادری بکش...اینجا به اندازه ای که مرد ندارد...نامحرم دارد.


سخت است فهماندن چیزی به کسی که

در قبال نفهمیدنش پول می گیرد.


فــرقـی نـمـی کـنـد
کـجـآ
یـــآ
ک‍ِــــــی!
در هــیــــاهـــوی ایـــن شــــهر
هر کـجـا و هـر وقـت دچــــار واهــمـه شــدی
بـا "ایـمـــانـت" وضـو بـگـیـر
زیـــر لـــب
نـیــت کـن


هرگاه آماده بودید عاشق شوید، نه هرگاه که تنها بودید.

هرگز اجازه ندهید کسی الویت شما باشد درحالی که شما فقط یکی از انتخابهایش هستید!

آقاجان برایم دعا میکنید؟...


کاخ همه شاهان جهان را که بگردی

 دربار کسی، پنجــــره فــــولاد ندارد...