حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

با بهترین آرزوها

روز آتش زدن بدیهای درون

پریدن از سختی ها و موانع

و روشن کردن مهر و محبت مبارک

چهارشنبه 91 29 اسفند

مردی که کوه را از میان برداشت کسی بود که شروع به برداشتن سنگ ریزه ها کرد.


نماز وقت خداست آنرا به دیگران ندهیم.

 


رازِ عجیبی ست دلتنگی؛

آرام، آرام، ناآرامت می کند ...!


صدای خنده ی مادرم؛

حتی غم هایم را هم می خنداند ...


بدونِ تو خوش نمی گذره؛

فقط خوشم که داره می گذره ...


من وقت را هدر دادم؛

و اکنون اوست که مرا هدر می دهد ...!


زیر خودم خط کشیدم که مهم شوم؛


فکر کردند غلط املایی ام؛

پاکم کردند ...!

ماه دوازدهم آمد؛

امّا، ماه دوازدهم نیامد ...



بسیـــاری از مــردم ایـن زمانــه ،

از " تــــرس " آنکه مبـادا ،

" انســـان " بودنشــان از روی " ریــــا " باشـــد ،

بـا تمـام " اخــــلاص " ، "شیطــان " شدنــد ...


نعره هیچ شیری خانه چوبی مرا خراب نمی کند، من از سکوت موریانه ها می ترسم.


زندگی مانند کودکی است که اگر میخواهید به خواب نرود

همیشه او را سرگرم کنید . . .

.


دلتنگی جزای کدامین نگاه است...زندگی ما پر شده از این دلتنگی های بی نگاه......


ان هنگام که از دست دادن عادت می شود

به دست اوردن هم ارزو نیست.....


"آزادی" واژه زیبایی است که حتی حاضر نیست حروفش بهم وابسته باشد تنها راه رسیدن به "آزادی" رهایی از وابسته بودن است!


"خدایــــــــــا"دستم به آسمانت نمی رسد اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن....


چشم دیگران چشمی است که ما را ورشکست میکند اگر همه بغیر از خودم کور بودند

من نه به خانه باشکوه احتیاج داشتم نه به مبل عالی . . .


باید وسط  ِ هفته   بیایی آقا

دیریست که جمعه های ما تعطیل است