حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

باسوادی یک مهارته امافهمیدگی یک فضیلت......

من اگر پشت خودم پنهانم


من اگر ساده ترین انسانم


به وفای همه بی ایمانم

نسبت آدمهارادلشان مشخص میکندنه شناسنامه شان!!!!!!!!!

هرگزنگذارزبونت توراواردمخمصه ایی کندکه نتوانی ازپسش بربیایی.....!!!!!!!!

مشکل ماخدانیست!مشکل ماانسانهایی هستندکه خودرانماینده خدادانستندوبانام خداهرکاری که خواستندکردند......

هرتصمیمی میگیری بگیر...ولی یاباتمام وجودپاش بمون یاکاملا بیخیالش شو...تردیدآدمونابودمیکنه.....

آدم یه انتخاب داره واین انتخابه که ازاون یه آدم میسازه....!!!!

بعضی وقتها آدم مجبورمیشه به خاطردلایل درست کارهای اشتباهی انجام بده...!!!

آدمهازمانی تغییرمیکنندکه برای تغییرآماده باشند

بعضی از آدمهاگویی فقط ازشنیدن دروغ بیزارندولی باگفتنش مشکلی ندارند!!!!!

هیچ کاری روازسرگرسنگی انجام نده حتی غذاخوردن....!!!!

چیزی که دنیابهش نیازداره بازگشت به نجابت ومهربانیه

چیزای قشنگ هیچ وقت دنبال خودنمایی نیستن

برای اشتباهاتتان معذرت خواهی کنیدشایدخیلی چیزاباهمین یه کلمه عوض بشه......

بزرگترین قمارزندگی اعتمادکردنه!!!!ببری خوب میبری...ببازی بدمیبازی!!!!!

حرف زدن وفریب دادن امروزه تقریبا مترادفند

بزرگترین نبوغ اینه که دربین دروغها...حقیقت روپیداکنی...!!!!!