حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن


خدا روی یک چیزهایی خیلی غیرت دارد؛
مثل آبرو ...
آبرو ببری، آبرویت میرود ...


گناهی رگ گردنم را گروگان گرفته است
زمانی خداوند همسایه ام بود ...



آدمی که به خدایش وفادار نیست
به آدمها وفادار می‌ماند؟!


وجدان آسوده مایه حیات است 

آن را هدر ندهیم!


پس خدای من کجاست؟

تا می آیم سر این حرف های نگفته را باز کنم این بغض لعنتی می ترکد.. کاش بدانی چه کردی...


از من قول گرفت که بروم پیش دکتر! گفت نگرانم... گفتم باشد. توی راه برگشتم داشتم به این فکر می کردم که کدام  قرص و نسخه می خواهد از پس این همه سال خرابی برآید. از پس این همه گذشته که نه پایش را از زندگیم بیرون می کشد و نه می آید درست می نشیند که سنگهامان را با هم وابکنیم.


نیستم که تو هی پشت کنی به من،که هی تو را توجیه کنم برای خودم. نیستم که تو دیگر دلت هوای این و آن کند. تمام می کنم که تمام  شود همه چیز.

تمام کن تو هم، زیر سوال رفته ای.


کاش این ها که دارند نفسم را می گیرند، اینجا نبودند این همه نزدیک که نتوانم از دستشان فریاد بزنم حتی!


ته مزه ی تلخی این روزها توی دهانم هست. آدم هایی کنارم نفس می کشند که برایم آزار دهنده اند و من هم برای آن ها شاید! کاش اجبار را از قوانین دنیا برمی داشتند و دنیا بی قانون می شد.



نمی دانم.. چرا ان قدر نبودی که از وقتی ندیدت گرفتم آب ازآب تکان نخورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اینکه تمام عشقت را به کسی بدهی تضمینی براین نیست که او هم همین کار را بکند


جنگ

اگر چشم داشت

از شرم اشک‌های مادرم

هیچ تفنگی را شلیک نمی‌کرد؛



      عجول نباش ، برای گذر از آدمها چراغ "همیشه" سبز است.

 


خسته ام...

          نه اینکه کوه کنده باشم...نه...

                                          ...دل کنده ام...


گاه

آدمها همانی نیستند که تو دوست میداری

شاید تو هم برای آنها همانی نباشی که دوست میدارند

من اما می دانم

همه ی ما همانی نیستیم که خدا دوست میداشت باشیم