حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن


وقتی گریه میکنی یک درد داری ولی وقتی میخندی هزار و یک درد داری


جهنم، بهشتی است که زمینی شده.


دیشب با خدا دعوایم شد. با هم قهر کردیم ... 

فکر کردم دیگر مرا دوست ندارد.

 رفتم گوشه ای نشستم.

 چند قطره اشک ریختم و خوابم برد.

 صبح که بیدار شدم. مادرم گفت:

" نمیدانی از دیشب تا صبح چه بارانی می آمد"...


سنگریزه به دست گرفتن و آن را جواهری دیدن
چوب خشکی برداشتن و جنگلی را در آن نظاره کردن
و با چشمانی اشکبار خندیدن
این است ایمان به خدا . .


هر روزی که می گذرد، یک روز به ظهور امام زمان نزدیک تر می شویم

اما به خود امام زمان چطور . . .


هـیـچ چــــیــــز با گذشت زمان ساده تر نشد...

فقط خسته تر شدم و پذیرش چیزها برایم آسانتر شد..


زنها بدنبال مرد کاملند

و مردها بدنبال زن کامل

درحالی که خداوند آنها را برای کامل کردن یکدیگر آفریده ...


بعضی ها انقدرفقیرند که تنها دارایی شان پول است


هیچ کس نمی تواند ما را بهتر از خودمان فریب دهد


این روزها برای تنهاشدن کافی است صادق باشی...


پشت سرم حرف بود

حدیث شد

می ترسم آیه شود!

سوره اش کنند به جعل!

بعد تکفیرم کنند این جماعت نا اهل

 

باران میبارید … از درزهای کفش کهنه کودکی سردی باران را

وقتی که از کنار نانوایی رد میشد

از نگاه ناتوان برای خرید نان داغ ، عشق را دیدم که در چشمانش به مروارید شبیه تر بود !!!

خدایا به آسمانت چیزی بگو


دلم به حالی پسری سوخت که وفتی گفتم کفش هایم را خوب رنگ کن ،

گفت خاطرت جمع باشد مثل سرنوشتم برایت سیاه میکنم



گـــاهی بـاید به دور خـود یک دیــوار تنهایی کشید

نـه بـرای اینکه دیگران را از خـودت دور کنی نه….

بلکـه بـرای اینکه ببینی برای چه کسانی اهمیت داری که این دیوار را بشکنند!


بزرگی وصیت کرد که برای سلامتی عقلتان هویج بخورید؛

همه خندیدند و کسی ندانست

که عقل همه

در چشمشان است!


روز میلاد امام حسین(ع)، مجالی است برای پاسداری نام پاسدار

این دلیرمردان روزگار و اسوه های ایثار.

سلام بر شما، مالک اشترها و ابوذرهای زمان که مصداق حرّیت اباعبدالله اید.


کـودکـی در مـن
بـه نمـاز آیـات مـی ایسـتد...وقـتـی کـه

یـاد تــو!دلـم را......

مـی لـرزانـد...!!