حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

آرام باش ، مشکلات تو دیگر در دستان من است . . .

 ” خدا “

می گویم شکست ازیک جایی به بعد آدم را بی حس می کند.بی رگ می کند


که دیگر از یک جایی به بعد حتا اگر در ظاهر برای به دست آوردن چیزی حرکت می‌کنی،

آن ته‌های دل‌ات می‌دانی که وا داده‌ای.

می‌گویم این که می‌گویند شکست خوب است و آدم را آب‌دیده و فلان‌دیده می‌کند، حرف مفت است.

 شکست بد است. خیلی هم بد است. شکست آدم را خسته می‌کند. نیروی مبارزه را توی دلش

می‌مکد. شیره‌ی وجود آدم را می‌کشد. بعد آدم دیگر نمی‌جنگد.

می‌نشیند آن کنار، دست می‌گذارد زیر چانه، تباه شدن خود‌اش را نگاه می‌کند...




http://deldadeha.ir/wp-content/uploads/khaste.jpg
گاهـــــــــــــی آنچنان مزخرف می شــــــوم
 
که برای دیگـــــــــران قابل درک نیستـــم...
 
حتی عزیــــــــــزترین کســــانـــــم را از خــــــــــــودم می رانم
 
اما در آن لحظه در دلــــــــــم آرزو دارم بگـــــــــویند:
 
" می دانم دســــــت خودت نیست، درکــــــــت می کنم


حقیقت رنگ کردن مردم عینکی شدن خود است.


  زنی که جواهر است از جواهرات برای خویش بت نمی سازد.


چشم دروغگو بیشتر از معمول پلک می زند.


  کودکان خوبند اگر خلاف کردند بزرگترها را ادب کنید.


اگر میخواهی دروغی نشنوی ، اصراری برای شنیدن حقیقت مکن . .


گاه در زندگی، موقعیت هایی پیش میآید که انسان
باید تاوان دعاهای مستجاب شده خود را بپــردازد.


ااین روزها که می گذرد آنقدر دلم گرفته است که نمی دانم با که تقسیمش کنم شنیده ای می گویند سرّ مگو است،حال دل تنگیهای من هم از این سنخ است سرّ مگوست.


بایدقاب بگیرندحرفهای بعضی ها را...همه اش عکس شدند


به حدی رسیده ام که میگویم:کلاهی راکه برسرم گذاشته ای برندار.موهام ریخته اند...


کودک درونم نخوابیده!خودش رازده به خواب...!


خدایا  پس توکجایی؟

...نیگام کن....نیگام کن خدا