حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

ﻭﻗﺘﯽ ﺩﻟﺖ ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ “ﮔﯿﺮ” ﺑﺎﺷﻪ ، ﮐﻞ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺭﻭ “ﻧﺦ ﮐﺶ” ﻣﯿﮑﻨﻪ …

یه آدمای هستن که اسمشون دوسته خودشون دشمن … !

انسانهای بزرگ قیـافه ای بزرگ ندارند
انسانهای بزرگ روحـی بزرگ دارند

همه باید ...

طبیعت را نجات دهیم ...

وگرنه خود نیز نجات پیدا نخواهیم کرد ...

هر قدم کوچک ما ، وقتی با هم جمع شود ، اقدامی بسیار عظیم خواهد شد...

حال زمین پیر، زیاد خوش نیست ...

فردا

دیر است ...

گلایه ها عیبی ندارد ، کنایه هاست که ویران می کند . . .

صادق بودن حتی در شر

بهتر از گمراه شدن در اصول اخلاقیست . . .

به بعضیا باید گفت :
یه قلم،کاغذ میدم بهت...
روش خجالت بکش :|

به حاکمان پس از خودم توصیه می کنم که خدا را به یاد داشته باشید

و نگذارید پشت درهای بسته حکومت، اغنیا فقرا را پاره پاره کنند

پیامبر اعظم (ص)

همواره زمانى فرا مى رسد که باید میان تماشاگر بودن و عمل یکى را برگزید،

این معیار انسان شدن است


آدم های خوب با همه خوبند، برایشان انسان ، حیوان و طبیعت فرقی نمیکند

مرد شدن شاید تصادفی باشه ولی مرد موندن کار هر کسی نیست ..

سالهـاست که کفه ترازویـم
تــعادل نـدارد !
دسـت خالـی…!
دل پـُـر…

آدما تا بخوان بهت نزدیک بشن بهت دروغ میگن...
وقتی میخوان برن....
راستشو میگن!!

بهترین چیز برای من این است ،

که بروم یک جایی زندگی بکنم که واقعیت نداشته باشد.