حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

تا وقتی مردانمان


مرد نباشند،


حـجــاب هـیــچ زنــــی


مصونیت ایجاد نمیکند...


سکوت بهترین تحقیر است.


بیشتر مردم دعا نمی کنند فقط التماس می کنند.


سخت است

عاشق شدن در دنیایی که ، شرط عاشقی لمس بدن است


اینجا ...!

دست هر کس را که میگیری برای بلند شدن ،

آماده میشود برای سوار شدن ...!




سطح تحصیلات افراد ...!

مطلقا ..!

هیچ ارتباطی با میزان شعورشان ندارد

دلم برای با تو بودن تنگ شده است

گویا که این دل نیست و سنگ شده است

زهراجان...!

جان ارباب سوا مکن...

این دل ها ، همه درهم است...!



چه پر جسارت و مغرور می شود در برابرت ...!

کسی که بی ارزش است و تو از روی ادب ،

برای او ارزش قائل میشوی ...!


توی رابطه هاتون گاهی سنگ بندازید ...!

تا عمقش براتون مشخص بشه ...!



چه خوب می شد توی یکی از این روزها ،

خدا میومد بغلم میکرد و بهم می گفت :

این چند وقت رو داشتم باهات شوخی میکردم ...!

میخواستم ببینم ، جنبه اش رو داری یا نه ...!



خدایا تو بـساز که کسی خراب نکند 


مرد ها در عین پیچیدگی  ...!

در عاشقی روش ساده ای دارند ،

تو را بخواهد برایت میجنگد ...!

تو را نخواهد ، با تو می جنگد ...!



معنای انتظار را باید از

"مادران"

شهیدان "گمنام" پرسید...
ما

چه می فهمیم معنای

دلگیری غروب جمعه را...!!!


خیلی تلاش کردم مردم بفهمند ولی آنها فقط خندیدند...


این روزها عشق را با دست پس می زنند...

و با پا پیش می کشند !

حیف از عشق که زیر دست و پاست ..!


آنقدر شلوغم که صدابه صدا




نمیرسد...!

چاه می کنم

در خود

برای گریه هام


ماری جان!

یک روز صبح

ایران ما هم از این  خواب پریشان می پرد

ما هم بالای دماوند با دستکش های چرمی

یخ می گذاریم روی تبخال خورشید.