حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن


.خدایا....یادت باشد!به خوابم آمدی...بیدارم کنی....ببوسمت....



تاب آوردم ، چرا که جرمم فقط خواستن بود و به این جرم بد می کشند اما آنکه کشته می شود ، سرافکنده نمی شود .


 

امروز و فردا کنید ..

بهانه بجویید ..

تبصره بیاورید ..

آقای قاضی ، دستم به دامنتان ؛

کار ما را راه نیاندازید ..!

 

 


بعضیا برای اینکه

ظاهرشونو حفظ کنن

باطنشونو نابود میکنن….!!!

 


فرق بسیار زیادی است در اینکه خاطرات در شما حل شوند

یا ته نشین !!


دو نفر در حال گفتگوی عاشقانه بودند .

اما تنها  یکی از آنها این را می دانست ...!!

 


می ترسم برای دیدارم از بهشت به جهنم آید !!

 

 

مادر است دیگر ...

مادر


با دوری‌اش می‌سوزی و می‌سازی آری
 
عشق است و می‌ترسی که با تقوا نباشی ..!


آدم خاطره دار...

دیگه ...

اون آدم سابق نمی شه ...

 

 


 گفت : ضمایر را بشمار ..

 گفتم : من ، من ، من  !

 گفت : فقط من ؟!!

 گفتم : آری ..!  همگی رفته اند زیارت ارباب ؛

 منم که اینجا تنها مانده ام ..!

 

 

 


یکی باید باشد ،

که آدم را

با نگاهش صدا کند ...