حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن


قبل رفتن به جهنم این دیالوگ را خواهم گفت : خدایا ببخش که ناامیدت کردم …


مشکل اینجاست،

همیشه آدم های تنوع طلب

دست می گذارند رو آدمهای وفادار !


خودی که به درد "خدا" نخورد ...
بی خود است ...
خدا را در شکستن اراده ها دیدم ...
خود را خط می زنم ...
تا هر چه هست خدا باشد ...
.
.
"و من یتوکل علی الله ، فهو حسبه"
همین که "خدا" هست کافی است


فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …

پروردگارا. به من بیاموز در این فرصت حیاتم آهی نکشم برای کسانی که دلم را

شکستند





کافی است انار دلت ترک بخورد...خداگفت راز رسیدن فقط همین بود


دل های پاک خطا نمیکنن ... سادگی میکنند و

امروز سادگی پاک ترین خطای دنیاست ....


خوش به حال زمان که صاحبش تویی...


بـــعـــد از ســـالهـــا آوارگــــی،دیـــروز خــدا را دیدم...


گــفـــتــــم بــبــین چــه بـــر ســــرم آورده ای؟!


نـــفــــســی کـــشـــید


و گــفـــت:ســــیگــــــارداری؟!


من ازاینکه انسان باشم استعفاء میدهم...!لطفا کسی باشد واستعفای من رابپذیرد تا این بار گران رابرزمین بگذارم


لـبـاسای مـارک دار

باطن آدمو نمی پوشونه

گـاو هَــم پـوستش چـرم خالصه ...ذات  آدم مهمـــه


آقاجون دیگر نمی گویم بیا

چرا باید بگویم بیا !!؟؟

مگر نیامدی، مگر نبودی ؟؟؟

از این به بعد می گویم

آقا جون برگرد

غلط کردیم

برگرد..


چندی ست مرده ام؛

این مردم تا به عزایم ننشینند؛

مرگم را باور نمی کنند ...!

اینجا...همه تنهان...ولی خیلی ها هنوز گرمن متوجه نشدن...


یک مرد واقعی
انتخاب می کند که
نجابت، عشق، احترام، ستایش
و وفاداریش را
نثار یک زن کند
نه بیشتر
به آن میگویند مرد
که برای زن خود غیرت دارد
به راه پر خطر می رود
تا
ناموسش ایمن راه رود


*دکتر شریعتی*

مرد ها در چار چوب عشق٬ به وسعت غیر قابل انکاری نامردند!

برای اثبات کمال نامردی آنان٬تنها همین بس

که در مقابل قلب ساده و فریب خورده ی یک زن،

احساس می کنند مَردند.

تاوقتی که قلب زن عاشق نشده ٬

پست تر از یک ولگرد٬

عاجز تر از یک فقیر

و گدا تر از همه ی گدایان سامره

. پوزه بر خاک و دست تمنا به پیشش گدایی میکنند!

اما وقتی که خیالشان از بابت قلب زن راحت شد٬

به یک باره

یادشان می افتد که خدا مَردشان آفریده

و آنگاه

کمال مردانگی را در نهایت نامردی

جست و جو میکنند!

همین!!