حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن


هرجا دلت شکست قبل رفتن خودت جاروش کن تا هرکسی منت دستای زخمیشو رو سرت نزاره.


کشور من همان جایی است که بعد مرگ هر آدمی می گویند :
" راحت شد "


کاش !
سهم ِ آدم ها از هم
عادلانه بود


روزای سختــــــــــی تو راهه...

من این دنیــــــــــــا رو میشـــــــــناســـــــــــــم


زندگان مردگانی هستند که آیام مرخصی شان را در این دنیا میگذرانند!!


بی کسی، غریبی، تنهایی و ...همه اش بهترین هدیه هایی هستند از طرف یه خالق حکیم وقتی که اطرافیان قصد ندارند آدم بشوند... 


سقف آرزوهای ما
کف آرزوهای دیگری است
دنیا به طور ناجوانمردانه ای آپارتمان است !

یادش بخیر.

 

دنبال علت مرگن

نمی دونن زندگی دلیل می خواست!



شیرین بهانه بود 
فرهاد تیشه می زد
تا باور نکند
صدای مردمانی را که
در گوشش می خواندند
دوستت ندارد...


از ماجرای عشقت، روسفید بیرون آمدند
موهایم...


تویی که ادعات میشه همه دنبالتن این و یادت نره: جنس های ارزون همیشه مشتری های زیادی به خودشون جذب میکنن..


کم باش و از کم بودنت نترس.اونی که اگه کم باشی ولت میکنه همونیه که اگه زیاد باشی حیف و میلت میکنه  

هر کس به میزانی که به تنهایی نیاز دارد ، عظمت دارد و بی نیازتر است

"انسان عبارت است از یک تردید. یک نوسان دائمی. هر کسی یک سراسیمگی بلاتکلیف است.

وقتی که بچه بودم هر شب دعا میکردم که خدا یک دوچرخه به من بدهد. بعد فهمیدم که اینطوری فایده ندارد. پس یک دوچرخه دزدیدم و دعا کردم که خدا مرا ببخش!!

 


آنقدر آرزو به گور برده ام که ، محلی برای جسدم نماند


 بچه که بودیم " بچه بودیم .

بزرگ که شدیم " بزرگ که نشدیم هیچ

دیگه همون بچه هم نیستیم

برای عشق پاک بچگیها دلم تنگ شده


نمازکه میخوانم فرشته های بالای سرم عزا میگیرندکه چه کنند؛

ایاک نعبد را جزء عباداتم بنویسند یاجزء دروغهایم!