حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن


فرق است میان کسی که تو را میخواهد...

 

 

با کسی که تو را هم میخواهد...!


حکـــــﺎیـــﺘَـــﻢ ﺷُـــﺪه

 

 

حکـــــﺎیـــﺘــــِ ﺟِﻨــــــﺎﻍ !

 

  

 

ﻫﻤـــﮧ ﺳَـــــــﺮِه ﺷِــڪـﺴـﺘَـﻨﻢ ﺷَــــﺮﻁ

 

 

 

ﺑَـــﺴــﺘـــن انگار ...


خوب نیستم...

 

 

مثل قرصی که نیمه شب

 

 

بدون آبــــــــ گیر میکند!

 

 

گیر کرده ام در گلوی زنــــدگــــــی...


این روزها آنقدر شکسته ام که عصا به دست راه میرود دلم!


ﺑـﺎﻻﺧــﺮﻩ ﯾﮑـ ﺭﻭﺯ ﺑـه ﺁﺭﺯﻭﯾﻢ ﻣﯿﺮﺳَـﻢ


ﺩﺭ ﺻـﻒ ِ ﺍﻭﻝ ِ ﻧـَﻤـﺎﺯ ﺟﻠـﻮﺗـَﺮ ﺍﺯ ﭘﯿـﺶ ﻧـَﻤـﺎﺯم


ﻭَ ﻫـَﻤـه ﺑﻪ ﻣـﻦ ﺍﻗﺘــﺪﺍ ﺧـﻮﺍﻫَﻨـﺪ ﮐـَﺮﺩ ...


ﻧـَﻤـﺎﺯ ﮐِﻪ ﺗـَﻤﺎﻡ ﺷـَﻮﺩ ﻫـَﻤه به ﺳَـﻤﺖ ـ ﻣـَﻦ


ﺧﻮﺍﻫﻨـﺪ ﺁﻣـﺪ


ﭼﻘـﺪﺭ ﻋـَﺰﯾـﺰ ﺧـﻮﺍﻫـَﻤـ ﺷـٌﺪ


ﺑـﻌـﺪ ﺍَﺯ ﭼﻨــﺪ ﻗـﺪﻡ ﮐﻪ ﺣﺮﮐﺖ ﮐﻨﻨـﺪ


ﮐﺴﯽ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻣﯿﺰﻧـﺪ:


ﺑـﻠﻨـﺪ ﺑــﮕــﻮ


ﻻ ﺍِﻟـه ﺍِﻟَﺎ ﺍﻟﻠّﻪ ....

ارزش ها که عوض میشوند؛

عوضی ها با ارزش میشوند.


مترسک ناز می کند
 کلاغ ها فریاد می زنند ...

 


 و من سکوت می کنم...
 این مزرعه ی زندگی من است


 خشک و بی نشان ..