حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن


فرشته ایی که بالاشو گم کرده.........خدایا چقدر امتحان؟؟؟؟!!!!!!!

خدایا.....! از قضاوت بنده هات خسته شدم!!!!!!!!!


گدا که میبینم در دل نمیگویم راست میگوید یا دروغ ؟

کمکش کنم یا نکنم ؟

آدم خوبی است یا نه ؟

چشمانم را میبندم و کمکش میکنم تا وقتی رفتم گدایی پیش خدا نگوید که . . .

.

.

اس ام اس شب های قدر

آی فقیران غنی، کجایید که شبهای قدر آمده است؟!

خدایا....



جایی که همه مومن و مسلمان می‌شوند!


ازخدا پروا کنید....تا پر وا کنید


دعا

 

گاهی تنها یک دعا کافیست تا :

همه چیز عوض شود ...!


اینجا قرآن هم که بخوانی برایت حرف در میاورند ...!

با خدا هم ارتباط دارد...


موهایش سفید شده بود ...

کودکی که یواشکی دفتر خاطراتم را خوانده بود


پرده ی رازهای درونم را دریدند ، همانهایی که می گفتند :

*  بگو  تا آرام شوی  *


کسی که غرور دارد حاضر است گم شود ولی راه را از کسی نپرسد!


نمی دانم فرهاد از چه می نالید او که تمام زندگیش شیرین بود!


خدا به آنها گفت : به لبه نزدیک شوید...آنها گفتند : ما میترسیم ...

خدا دوباره گفت : نزدیک شوید ... و آنها نزدیک شدند ...

و خداوند آنها را هل داد ....

و اینگونه بود که آنها توانستند پرواز کنند ...