حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

اگرانسانی بیش ازدیگران بداند....تنها می شود!!!!



 

ناب نوشت

اما.......یک دعامی تواند حتی ناممکن را دگرگون کند!!!!!!


انتظار...

که چیز بدی نیست،

روزنه امیدی ست در نا امیدی مطلق.

من انتظار را از خبر بد،بیشتر دوست دارم...


می‌خواهم کاری کنم که خدا

مرا ببرد توی لباس‌های تو

و تو

توی لباس‌های من

دنبال خودت بگردی...


مگر نمی‌شود آدم سال‌های بعد را به یاد بیاورد و برای خودش گریه کند؟


جــناق میشکستیم میگفتیم:
یادم تــــو را فرامــــوش...
ولی امـــــــروز،
تمام استخوانهـــــایم شکسته است
باز هم تو را فراموش نکرده ام


و عشق
قیچی شد !
وقتی تو سنگ شدی
و من کاغذی بی رنگ . . . !


افراد
به اندازه کمبودهایشان،
دیگران را آزار می دهند...


لبخند زدن خیلی راحت تره
تا بخوای به همه
توضیح بدی چرا
حالت خوب نیست ...

شرافتمندانه زیستن یعنی خوردن چوب صداقت به جای بلعیدن نان رذالت


انسانها آفریده شده اند که به آنها عشق ورزیده شود
و
اشیاء ساخته شده اند که مورد استفاده قرار بگیرند...

دلیل آشفتگی های دنیا این است که:


به اشیاء عشق ورزیده می شود و انسانها مورد استفاده قرار می گیرند!


دردهایی در این دنیا هست،

به آن عظمت که دیگر در برابر آنها از اشک کاری ساخته نیست !


کرم دندانهایم را خورد …

از بس در قاب زندگی گفتم : سیب !



در انتظار آمدن کسی بودن که می‌دانی نمی‌آیند حماقت نیست ، عشق است .