حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن


.

یلدا، دختر سیاه موی بلند بالا، یادگار نام وطن

میوه پائیز ایران و عروس زمستان، در راه است

او را بر سفره مهر بنشانیم و با نسل فردا پیوندش دهیم

ایرانی بودن را فراموش نکنیم. یلدا مبارکباد

عکس شب یلدا,کارت پستال شب یلدا

آری امشب شب یلدا است

شب فال

شب عشق

شب هندوانه

وشب آزادی وشب رهایی

چیزی به یادم نمی آید

جز اینکه

امشب شب تنهایی من است

یلدایت مبارک


اس ام اس و مطالب یلدای 89

می‌خواستم دنیا را عوض کنم
دنیا عوض شد
اما کار من نبود



پیروی کورکورانه بدترین دشمن آدم  است

 


 تمام پوزش ها به خاطر این جمله ی بیمار گونه است :

” این کار را انجام دادم ، چون دیگران آن را انجام می دادند



آزادی خواستن یعنی رفتن از قفسی کوچک به قفسی بزرگ با رویای رسیدن به آزادی!


دست های ما کوتاه بود
و خرماها بر نخیل،
ما دستهای خود را بریدیم
و به سوی خرماها پرتاب کردیم
خرما فراوان بر زمین ریخت
ولی ما دیگر دست نداشتیم


به ابرها گفتم نبارید تا او بیاید وقتی که آمد،آنقدر ببارید تا او بماند


کاش به جای اینکه دستی بالای دست بود ، دستی توی دست بود....

یه آدمهایی هستن که اسمشون دوسته خودشون دشمن...!


به جان خودت بیفت!

خودت خودت را بساز!

وگرنه «دیگران» به تو «شکل» می‌دهند....


کاش انسانها همانقدرکه ازارتفاع میترسند کمی هم از پستی هراس داشتند


 تا ابد به آنهایی که وقت تشنگی شدید  و بی آبی

قمقمه ها راخاک می کردند تا کمتر یاد آب بیفتند

مدیــونیــم



تنهایی را فقط در شلوغی می توان حس کرد ...


 بوی عرق یه مرد ، بهتر از بوی ادکلن یه نامرده !


برای فقرا همه شبها یلداست...!


آلـــیــــس کجایی؟!
بیا ...اینجا عجیب ترین سرزمین دنیاست ...


خسته ام
نه اینکه کوه کنده باشم نه
دل کنده ام...