حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن


عجیب حکایتی است! “عزیز” ترین ها – حسین(ع) و یوسف(ع) از “گودال” و “چاه” به آسمان عزت رسیده اند.


دیدم عده ای مرده ی متحرک را که بر یک زنده ی همیشه جاوید عزاداری می کنند .


قانون شب، سکوت است . .....
آن هایی هم که بیدارند، بی صدا گریه می کنند..

خداوندا...!سوت پایان رابزن صداقت ماحریف هرزگی این زمانه نمی شود


اشک هایی که بعد از شکست میریزیم عرقی است که برای موفقیت نریخته ایم…



نتیجه سعی‌ برای مثل دیگری بودن،از بین بردن خودتان است.


دلـــت کـه گـرفــت ، دیگر مـنـتِ زمیـــن را نــکـش !

راهِ آسمـان بـاز است ...

پر بکش !

او همیشه آغوشش باز است ،

نگفته تو را می خواند ...


گفتم : خدایا همنشینم باش ،

گفت : من مونس کسانی هستم که مرا یاد کنند ؛

گفتم : چه آسان به دست می آیی !

گفت : پس آسان از دستم نده ...


یوسف می دانست که تمام درها بسته اند ؛

اما بخاطر خدا و تنها به امید او ،

به سوی درهای بسته دوید و تمام درهای بسته برایش باز شد ...

اگر تمام درهای دنیا هم به رویت بسته شدند ؛

تو هم بخاطر خدا و با اعتماد به او ، به سوی درهای بسته بدو ،

چون :

خــدای تــو و یوســف یکـیــسـت ...


غیبت



تلخ است ،
همه فکر کنند سرت شلوغ است ،

و تنها خودت بدانی چقدر

 تنـــهایی ...

چشم هایم را به بیمارستان می برم.. نمی دانم چه مرگشان شده!

 

هر شب در خواب جایشان را خیس می کنند…!


گاهی دلم ازهرچه آدم است میگیرد...
گاهی دلم دوکلمه حرف مهربانانه میخواهد...
نه به شکل " دوستت دارم" و یا نه به شکل " بی تو میمیرم " ...
ساده شاید ، مثل :
" دلتنگ نباش، امیدت به خدا ... فردا روز دیگری ست ! "
آخ که چقدر دلم گرفته !!!!