حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن


همیشه همین است:ازهم آرام میگیریم"که آرام بگیریم!


خدایا من رو ببخش که همیشه ازت طلبکارم ...


ﺣﺘﯽ ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﮐﻪ ﻣﻌﺘﻘﺪ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ ﻫﻤﻪ ﺍﺯ ﻗﺒﻞ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺷﺪﻩ ﻭ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻧﯿﺴﺖ

ﻣﻮﻗﻊ ﺭﺩ ﺷﺪﻥ ﺍﺯ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﺩﻭ ﻃﺮﻑ ﺁﻥ ﺭﺍ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ . . .


مــرا بــــرای دزدیــدن تـکـه نـانـی بـه زنـدان بـردنـد

و پـانـزده سـال در آنـجـا هـر روز یـک قـرص نـان کـامـل مـجـانـی خـوردم

کاش باور کنیم که زیبایی به  " برهنگی " نیست ..


می خواستم دستان خدا را بگیرم
ندا آمد: دستان افتاده ای را بگیر . .


صحبت از گرمای هوا بود که به ماه رمضان رسید ...

امسال روزه می گیری؟

 اگر خدا بخواهد ...

من هم می گیرم، ولی کدام پزشک این همه سختی را برای بدن تایید می کند؟

همان که وقتی همه پزشکان جوابت کردند ، برایت معجزه می کند !


از آدمها بت نسازید ، تا روزی مجبور به شکستن آنها نشوید


خدایا آرامم کن، هنوز شب های قَدرَم مانده با مهدی ...


میدانی مولاجان، دعایی عاشقانه میخواهم از نگاهت، قنوت نمازت، مرا هم دعا می کنی؟


یه جایی نوشته بود :

زلیخا به جان یوسفت 

به خدا چه گفتی که این گونه پا در میانی کرد؟


سکوت بهترین تحقیر است.


زندگی ذره ذره جان آدمی را می گیرد، اما خونش می افتد به گردن مرگ


میگویند در قدیم الایام...
قهرمانانی در جبهه ها بودند که برای سربلندی مردم حاضر شدند که...
جان خودشان را حـــراج کنند..و در این حراجی مشتری خــــدا بود..؟!
b6e461b45f43200850a7f44609eb8c8c-425
184491ykm77hgv4g.gif
اما با فاصله گـــرفتن از آن قهرمانان..!؟
امروزه..!!عده ای با دو قلـــم آرایش یا با یک مانتـــو کوتاه خودشان را..
برای دیگران حــــراج میکنند..!! اینجا مشتری کیست..؟! نمیـــدانم..!؟


خدایا آخر نفهمیدم اینجایی که هستم تقدیر من است یا تقصیر من...


همه برایم دست تکان دادند..
اما کم بودند دستانی که تکانم دادند!!


در مقابلِ کاری که برای مردم انجام می دهی؛

انتظارِ تشکر نداشته باش؛

این خود، نوعی گدایی ست ..