حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن

حجاب ازادی من است

حجاب برای مرد محدودیت است نه برای زن


برای رسیدن به چیزی که تا به حال نداشتی باید کسی باشی که تا به حال نبوده ای

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی 7 - فروردین‌ماه - 1392 ساعت 08:19 ب.ظ

خواستم بگم که حجاب داشتن صرفا نمیشه آزادی
اینکه به شما "آزادی" بدهند که نوع پوشش ات رو انتخاب کنی میشه آزاد بودن
اگر چه ، تو این مملکت ولایی چه بخوای چه نخوای باید حجابتو رعایت کنی و ازش با عنوان "آزادی" نام ببری .
و نتیجه اش میشه همین شعار های "حجاب یعنی آزادی" یا "حجاب یعنی مصونیت "
بله شاید از دیدگاه مذهبیون و بعضا روشنفکران حجاب یک نوع مصونیت باشه ، اما من یکی ندیدم کسی با چیزی ثابت کنه که حجاب یعنی آزادی!
البته شاید شما الان منو یک پسر خوره و شهوتی تصور کنی که داره برای تمایلات جنسیش این حرفا رو میزنه ... که باس بگم ابدا اینطوری نیست! اینکه من دارم راست میگم یا نه بر میگرده به این که تو خودتو به عنوان یک انسان آزاد ( قبل از زن بودن ) قبول داری یا نه!؟ اگه قبول داشته باشی میفهمی که من دارم حرف از آزاده بودن انسان ها میزنم و در اون هدف چیزهایی مثل تمایلات جنسی من برای اثبات چیزی مثل "حجاب نداشتن " مزخرف میشه !
بیشتر از این نمیخوام وقت گرانبهاتو بگیرم ، دوست عزیز :)
* البته باید بگم که اینا فقط نظرات احیانا ذهن بیمار منه ، شما میتونی هر طور که دوس داری زندگی کنی . من فقط تو لیست بلاگ ها دیدم بلاگتو گفتم یه نظری بنویسم ...
ممنون که خوندی .

سلام.ممنون ازحضورتان.وممنون ازنظرتان.هرکس نظرش محترم است برای من.درضمن وبلاگتونم دیدم.بسیارحکیمانه است.التماس دعا.حق یارتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد